Google+ Followers

Thursday, 25 April 2013

Pakai Baju BN Bawa Bendera PAS

Gambar ini dirakamkan di Johor Bharu

Agak pelik mamat sorang ni, Pakai baju macam petugas BN tapi ditangannya tu macam bendera PAS. Apa dia nak buat sebenarnya? nak pasang bendera PAS ke? Baru cabut bendera PAS ke?.... apa pun orang-orang macam ni lah yang merosakan sistem pilihanraya negara kita.. satu perkara yang mamat ni mungkin tak faham. Pilihan pengundi bukan duduk kat bendera itu... ianya telah tersemat dihati.

Sumber info: Klik SINI

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
A-Fatiha
Ahmad Farhan Ruslan
A-Fatiha Kpl 1124833 Khairul Anuar

Blog Archive

Pemantau Bebas 2020 Followers: